highinternational 2021

contact@highinternational.pl

+48 603 111 923

BADANIE ORGANIZACJI

 

BADANIE SATYSFAKCJI / ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW I KULTURY ORGANIZACJI to narzędzia, które pozwalają postawić diagnozę na temat postaw, zaangażowania, oczekiwań, modelu zarządzania, kultury organizacji.

Poprzez zastosowanie i przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych, badań ankietowych i wywiadów kwestionariuszowych (prowadzonych bezpośrednio i/lub on-line) uzyskacie Państwo informacje, na podstawie których określimy stan obecny w organizacji i zarekomendujemy działania i narzędzia prowadzące do jej efektywnego rozwoju.

 

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA BADANIA OPINII I SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW:

  • wzrost motywacji, zaangażowania i identyfikacji pracowników z OrganizacjÄ…;

  • zmniejszenie rotacji oraz absencji pracowników;

  • poprawa komunikacji wewnÄ…trz i na zewnÄ…trz organizacji;

  • adekwatne wykorzystanie kompetencji pracowników;

  • zwiÄ™kszenie efektywnoÅ›ci przywództwa na różnych szczeblach zarzÄ…dzania;

  • zapobieganie sytuacjom konfliktowym;

  • rekomendowanie wÅ‚aÅ›ciwych instrumentów zarzÄ…dzania na wszystkich poziomach przedsiÄ™biorstwa;

  • zwiÄ™kszenie konkurencyjnoÅ›ci Firmy na rynku;

  • optymalizacjÄ™ kosztów dziaÅ‚ania Organizacji.

 

PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE BADANIA. ETAPY REALIZACJI.

1. Przygotowanie i przeprowadzenie badania opinii i satysfakcji pracowników.

2. Przeprowadzenie dogłębnych analiz, przygotowanie wniosków i rekomendacji dalszych działań.

3. Przeprowadzenie warsztatów w zakresie wypracowywania rozwiązań jako etapu wdrożenia działań po badaniu.

4. Monitorowanie procesu implementowania i wdrażania rozwiązań.

5. Porównanie wyników kolejnych badań, przygotowania wniosków i sugerowanych rozwiązań.

HIGH  INTERNATIONAL