highinternational 2021
BADANIE SATYSFAKCJI / ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW I KULTURY ORGANIZACJI to narzędzia, które pozwalają postawić diagnozę na temat postaw, zaangażowania, oczekiwań, modelu zarządzania, kultury organizacji.
Poprzez zastosowanie i przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych, badań ankietowych i wywiadów kwestionariuszowych (prowadzonych bezpośrednio i/lub on-line) uzyskacie Państwo informacje, na podstawie których określimy stan obecny w organizacji i zarekomendujemy działania i narzędzia prowadzące do jej efektywnego rozwoju.
KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA BADANIA OPINII I SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW:
wzrost motywacji, zaangażowania i identyfikacji pracowników z Organizacją;
zmniejszenie rotacji oraz absencji pracowników;
poprawa komunikacji wewnÄ…trz i na zewnÄ…trz organizacji;
adekwatne wykorzystanie kompetencji pracowników;
zwiększenie efektywności przywództwa na różnych szczeblach zarządzania;
zapobieganie sytuacjom konfliktowym;
rekomendowanie właściwych instrumentów zarządzania na wszystkich poziomach przedsiębiorstwa;
zwiększenie konkurencyjności Firmy na rynku;
optymalizację kosztów działania Organizacji.
PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE BADANIA. ETAPY REALIZACJI.
1. Przygotowanie i przeprowadzenie badania opinii i satysfakcji pracowników.
2. Przeprowadzenie dogłębnych analiz, przygotowanie wniosków i rekomendacji dalszych działań.
3. Przeprowadzenie warsztatów w zakresie wypracowywania rozwiązań jako etapu wdrożenia działań po badaniu.
4. Monitorowanie procesu implementowania i wdrażania rozwiązań.
5. Porównanie wyników kolejnych badań, przygotowania wniosków i sugerowanych rozwiązań.